niedziela, 8 marca 2015

Nic wszystkiego

Dzisiaj niedziela...posty zazwyczaj są w soboty, ale po pierwsze nie mam pomysłu na post. Może WY macie jakiś pomysł o czym chcielibyście przeczytać? Znaczy mam jeden temat, ale to na inny czas. 
 U Astry wszystko w normie, żyjemy sobie powoli. 

Czemu w sobotę nie było postu? W piątek odszedł ode mnie szczur, poszła za tęczowy most. I z tego powodu jest mi smutno. Jak wiadomo miałam dwa szczury, a więc został mi jeden...prawie całą sobotę spędziłam na przeszukiwaniu różnych stron z adopcjami szczurów, żeby znaleźć jakieś dwie młode panienki do towarzystwa. Znalazłam...i w niedzielę będę po nie jechać do Katowic, a potem czeka mnie łączenie. 
Więc nie wiem jak z postem w przyszłą sobotę, ale postaram się coś napisać, a na pewno w jakimś poście pochwalę się nowymi domownikami. 




I chciałabym podziękować za tyle wejść na bloga. Ostatnio wybiło równo 10 tysięcy! Aż chce się pisać.
DZIĘKUJĘ!

8 komentarzy:

  1. Oj, szkoda że ci przyjaciele odeszły [*]
    Wow, 10 tyś, ja mam 1 :P (chodzi mi że jeden tysiak )
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    swiatoczamibeethovena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piekny wyglad bloga! ♥
    Ja bym chciala post o psiej szafie :)
    Szkoda ze odszedl od Ciebie szczurek... :(

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda szczurka [*]
    Możesz napisać posta o zabawkach :)
    http://golden-luna.blogspot.com/

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że szczurek odszedł [*]. Sama zawsze chciałam szczura posiadać.
    Śliczny nagłówek. Gratuluję 10 tysięcy!
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tylu wyświetleń :).
    Mam nadzieje, że nowe domowniczki pomogą wypełnić Ci dziurę po stracie małego przyjaciela.

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi z powodu szczurka ;(
    Możesz napisać post jak poszło łączenie szczurosów nowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie pomogę Ci co do pomysłu na posty, bo sama narzekam na ich brak.
    Przykro mi z powodu szczurka, [*].
    Dobrze, że zaadoptujesz kolejne. Będą miały jak u pana Boga za piecem!
    Śliczne zdjęcia i gratuluję aż tak dużej liczby wyświetleń. :)

    Pozdrawiamy,
    Monia i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi z powodu szczurka. :(
    Gratuluje tylu wyświetleń! Cudne zdjecia!
    Pozdrawiamy! :)
    Przepraszamy, że tak dawno nie wchodziliśmy, ale znowu brak czasu.
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Lubię komentarze odnoszące się do tekstu, a nie tylko i wyłącznie do zdjęć. Każdy komentarz i nowy czytelnik to dla mnie duża motywacja do dalszego pisania! :)