niedziela, 2 lipca 2017

Lubię to!

Kto w tych czasach nie słyszał o facebooku? A  większość z nas nie wyobraża sobie dnia bez zajrzenia na ten portal społecznościowy. Każdy znajduje tam coś dla siebie... jedni szukają stron z szybkimi przepisami na obiad, samochodami celebrytów lub jakieś śmieszne obrazki. A my psiarze? W naszych polubieniach znajdzie się mnóstwo stron o psiej tematyce. Dzisiejszy post poświęcę właśnie psim stronom na facebooku, a dokładnie takim, które znajdują się na mojej tablicy i bardzo je lubię!


Strony są ułożone losowo, a więc kolejność nie określa stopnia "lubienia". Starałam się wybrać takie strony, które obserwuję od dłuższego czasu i wydaje mi się, że są mniej znane. Oczywiście na moim facebooku znajdzie się takich fanpage dużo więcej, ale postarałam się wybrać tylko 10, a było to trudne zadanie. Nie przedłużając już - przejdźmy do głównego tematu wpisu -  dużo linków, mało tekstu. 



Strona poświęcona przede wszystkim Gwizdkowi, ale spotkamy tam także jego "rodziców", psich kumpli z psiego wybiegu i mnóstwo zabawnych komentarzy. Jeśli jeszcze nie śledzicie przygód Gwizdka to zachęcam. Bardzo oryginalny sposób na prowadzenie strony. Każdy post, który pojawia się na mojej tablicy wywołuje uśmiech.

2. Dziabong CLEO

Przygody rudej suczki Cleo. Od zawsze i pewnie na zawsze zostanie mi to, że szukam psów podobnych do Astry. Była ona moim psim ideałem pod każdym względem, a przede wszystkim pierwszym psem, który pozwolił mi być tutaj gdzie jestem. Co prawda Cleo nie ma długiej sierści, jednak suczka ta przypomina mi Astrę, uwielbiam urodę Cleo i jej styl bycia. Na stronie możemy śledzić jej codzienne losy, wycieczki i dowiadywać się zabawnych historii z jej życia.

3. Podróże z Pazurem

Jestem osobą, która lubi śledzić różne podróżnicze kanały vlogowe, blogi, a do tego zbieram pocztówki z całego świata. Uwielbiam poznawać świat, a nawet ukryte miejsca w Polsce. Połączenie takiej tematyki z psem jest czymś lepszym. Na stronie Podróże z Pazurem znajdziemy wskazówki jak podróżować z czworonogiem, historie z podróży i przygotowania do dalszego zwiedzania świata. Właśnie teraz Iza, Piotr i czworonożny Snupi przygotowują się do dużej podróży! Więcej znajdziecie na ich fanpage, a więc jeśli jej nie znacie to warto zajrzeć.

4. Worldwide DOGZ

Jak już jesteśmy przy podróżowaniu z psami, to mam dla Was kolejną stronę poświęconą podróżom. Dwa border collie, dwie osoby i cały świat przed nimi. Niedawno zakończyli wycieczkę między innymi po Izraelu. Opisują swoje przygody, historie, które spotkały ich podczas drogi. Na pewno strona jest warta odwiedzenia i poznania bliżej czworonogów oraz osób ukrytych pod nazwą Worldwide DOGZ.

5. Mia&Bella - nakrapiany świat

Kto kiedyś nie zachwycał się urodą dalmatyńczyków? Mi pozostało to do dzisiaj. Obecnie rzadko spotykamy na ulicy te psiaki, a są naprawdę bardzo oryginalne i urocze. Chętnie śledzę losy właśnie tych nakrapianych "dziewczyn". Wypady w góry, spotkania z innymi dalmatyńczykami. Jak ich jeszcze nie znacie to koniecznie zajrzyjcie.

6. Oreo -  BorderCollie

Oreo - lubicie te ciastka? To na pewno polubicie też tego ślicznego kawalera. Jest słodki tak samo jak te ciastka. Na stronie znajdziemy jego codzienne życie, ciekawe i śmieszne historie z udziałem Oreo. Bardzo lubię tego psa, jego uroda i bycie wiecznym szczeniakiem. Cudowny pies, a jego historie napisane są w fajny sposób. Wszystko łączy się w stronę, którą warto obserwować.

7.  Floey - BorderCollie

Do borderów nie wzdycham jakoś specjalnie, to uroda Floey jest cudowna. Nie mogę napatrzeć się na jej wygląd, umaszczenie. Na stronie znajdziemy przygody suczki, a wszystko dopełniają piękne fotografie. Właścicielkę Floey, można powiedzieć znam z innej blogowej strony od bardzo dawna. Zawsze blog był pełen pięknych zdjęć, a obecna modelka jest tak urocza, że nie jestem w stanie ominąć nowego wpisu bez pozostawienia po sobie jakiegoś śladu. Jest tak samo zakręconym i zabawnym borderem jak wcześniej wspomniany Oreo.

8. MiliFamily

Strona poświęcona przede wszystkim dwóm psiakom, ale znajdziemy tam też wzmianki o wspólnym, rodzinnym życiu. Mama, tata, synek i do tego zakręcone czworonogi. A wszystko zaczęło się od adoptowanej Mili/Mileny, której uroda i wyraz pyszczka jest tak uroczy, że nie da się być dla tej strony obojętnym. Po pewnym czasie do stada dołączył Bezet - uratowany z ulicy, kiedyś mignął mi filmik z zabiedzonym, wychudzonym psiakiem, na jego widok w oczach pojawiały mi się łzy. Po pewnym czasie zauważyłam go na tej stronie jako kolejnego członka rodziny! Myślę, że trafił najlepiej jak mógł. Obecnie razem z Mili tworzą duet idealny - zabawne historie z ich życia, dopełnione super tekstami ze strony "matki". Wszystko to tworzy naprawdę coś co warto obserwować. Uwielbiam!

9. Emerytura na 4 łapach

Uważacie, że życie psich staruszków jest nudne? To koniecznie zajrzyjcie na tę stronę. Opowiada przede wszystkim o tym, że psia starość też jest super. Promuje adopcję seniorów, a do tego pokazuje, że te "złe pitbulowate" psy są tak samo kochane i tak samo potrzebują domów jak każdy inny czworonóg. Uwielbiam śledzić losy Negry, która obecnie jest główną bohaterką. Jednak można było spotkać tam także Tigerka oraz Rokiego, których już niestety nie ma, ale ich ostatnie chwile życia nie mogły być lepsze! Naprawdę uwielbiam ten fanpage i każda dobra oraz zła wiadomość jest przeze mnie przeżywana. Trzymam kciuki za jak najlepsze zdrowie Negry i czekam na kolejnego szczęśliwca, który poczuje co to miłość.

10. Maybe Chart



Ostatnia strona, którą wybrałam pokazuje losy czterech psów. Głównymi bohaterkami są dwie charcice - Rebelia i Prima, ale znajdziemy tam także przygody Lali i Tekili. Recenzje produktów, śmieszne sytuacje i relacje z psich zawodów. Bardzo lubię śledzić ich losy i z miłą chęcią czytam każdy nowy post, który wyświetli mi się na tablicy.

Dzisiaj taki luźniejszy poste, ale chciałam się podzielić tym co lubię i obserwuję. Oczywiście, stron o takiej tematyce mogłaby wymienić więcej, ale starałam się wybrać takie, które śledzę i kojarzę losy ich bohaterów. Mam nadzieję, że taki wpis przypadł Wam do gustu.

A na koniec zapraszam także do nas na facebook - Odbiór, jestem Niko . Tam udostępniam co jakiś czas nasze spacery oraz codzienne sytuacje z naszego życia.

6 komentarzy:

  1. Ponieważ jestem bardzo zakochana w borderach to Oreo i Floey są mi bardzo dobrze znani i lubiani, śledzę też Mie i Bellę, a na resztę stronek chętnie wpadnę :)
    Fajny luźny post!
    Pozdrawiamy
    odszczekajtoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Numer 4- uwielbiam! Są dla mnie ogromną inspiracją, chociaż fajne jest to że jest ich dwóch, wtedy możliwości są znacznie większe :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Większości stronek nie znałam, a jest to bardzo fajne zestawienie :)
    Kilka z nich wpadło mi w 'oko' i sobie lajknęłam! Najbardziej z nich wszystkich znam Dziabonga choć na fanpage wpadam rzadko za to ostatnio bardzo spodobał mi się ich blog. Zupełnie inna strona psiarskiego życia. Fajnie jest poczytać coś zupełnie innego od recenzji, diy itp. :D
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado | Biscuit life

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre znam,niektóre nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre profile znam i obserwuję i już jakiś czas. Inne właśnie widzę, że warte poznania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super strony! Niektóre znam, a inne nie i dzięki Tobie jest poznam. Ja lubię dużo stron o psach i nie umiem wybrać tylko 10, to bardzo trudne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Lubię komentarze odnoszące się do tekstu, a nie tylko i wyłącznie do zdjęć. Każdy komentarz i nowy czytelnik to dla mnie duża motywacja do dalszego pisania! :)